Klimatyzacja centra handlowe
Ważne, by klimatyzacja w centrach handlowych funkcjonowała w taki sposób, żeby zgromadzeni wewnątrz galerii ludzie, mogli w pełni korzystać z jej działania. Dla bezpieczeństwa klientów trzeba obliczyć straty ciepła i obciążenia chłodnicze oraz określić potrzebną ilość świeżego powietrza, biorąc pod uwagę to, ile osób może znajdować się w budynku. Klimatyzację w centrach handlowych planuje się już na etapie projektowania budynku, dzięki czemu stanowi ona integralną część, która może funkcjonować od razu po zakończeniu prac wykończeniowych.
Klimatyzacja w centrach handlowych odpowiada nie tylko za temperaturę
Nowoczesna klimatyzacja w centrach handlowych wpływa nie tylko na temperaturę powietrza, ale też na jego jakość. Dzięki temu klienci mogą przebywać w galerii w warunkach, które są optymalne dla ich zdrowia i dobrego samopoczucia wewnątrz budynku. Warto wiedzieć, że odpowiednia klimatyzacja w centrach handlowych może pomóc w oczyszczeniu powietrza, wyeliminowaniu bakterii, grzybów i drobnoustrojów. System regulujący powietrze nie tylko je schładza, ale też ogrzewa, kiedy występuje taka potrzeba. Dobrze działająca klimatyzacja w centrach handlowych jest też pod względem głośności pracy niezauważalna dla klientów, dzięki czemu mogą oni cieszyć się z zakupów w absolutnie komfortowych warunkach.